«دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»؛ شعار سال ۹۴/ هم دولت، ملّت را به معنای واقعی کلمه قبول داشته باشد و هم ملّت به دولت اعتماد کند
رهبر انقلاب در پیامی مطرح کردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت آغاز سال ۹۴ با تبریک سال نو و نوروز به ملت ایران و همه ملتهایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری کردند.
تعداد نظرات: ۶
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
سمعا وطاعتا
behnam
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
خدای در سال جدید ظهور مهدی فاطمه برسان،به رهبر انقلاب سلامتی و طول عمر عطا فرما، دلسوزان انقلاب را موفق گردان، دشمنان و فتنه گران را نابود کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
واقعا بر زبان ملت چه جاریاست؟ و بر زبان دولت چه جریان دارد؟! در دل ملت چه میگذرد؟ و در دولت چه میگذرد؟ فاصله جیست؟ و فاصله چقدر است که باید تلاش نمود از بین برداشت؟
محمد - خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
نکته ای که حضرت آقا با انتخاب شعار این سال بدان اشاره کردند حاکی از دید واقعی و نگاه به نظرات مردم عادی جامعه به رفتار دولت تدبیر و امید در مسائل اقتصادی،فرهنگی، اقتصادی، سیاست خارجی و داخلی دارد. مردم واقعا در سالی که گذشت اگر ذره امیدی به مدبر بودن این دولت داشتند از دست دادند. و از سوی دیگر ریاست دولت با استفاده از الفاظ دور از شان ملت نشان داد که هیچ اهمیتی برای دلسوزان این خاک و بوم قایل نیست و هنوز بر نهج دولتهای پیشین خود(سازندگی و اصلاحات)که ملت را رعیت می نگرند و مردم را فقط در پای صندوق لرای نردبان شدن می خواهند سیر می کند. «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» این کلام برای دولت که نه درد دل مردم را می شنودو نه حاضر است به حرفهای زبانی آنها گوش دهدچه معنایی خواهد داشت.باید ایستاد و دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
ملت حرف خود را در انتخابات 24خرداد92 زده است
محمد از خاش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
احتمالا حضرت آقا به واسطه اقدامات غلط دولت خصوصا در حوزه فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در دو سال گذشته بدنبال نهادینه کردن رشد حمایت و پشتوانه مردمی برای روحانی است تا مشروعیت نطام حفظ شود.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار